Ozan Murat Affetmem Seni Çek Git Dinle - Sözleri

13.10.2011 17:02

 

 

 

Şarkı sözleri

Bakma Gözlerinle affetmem seni, affetmem seni

Yetmiyormu çektirdiklerin

Hadi durma çek git

Hadi durma çek git

Bırak beni kendi halime

Şerefsizlik senin kaderin olmus

Benide kendin gibi yaptın

Hadi çek

çek git bir an önce

gözlerim seni görmesin

ben senin için gözyaslarımı dökerken

sen şerefsizlik yaptın

bırak bırak seni şerefsiz bileyim

sunu bilki geri dönemeyeceksin

ben senin kapına değilde

sen benim kapıma gelip afdiliyeceksin

hadi git derbeder ettin seni beni

o yaraları nasıl şerefsizliğince iyilestireceksin

kalabalıklar içinde kimseler sesini duymıyacak

 

feryadını kimseler farketmiyecek

dilerim allahtan çektirdigini çekesin

pencerenin önüne dikilip yollarımı gözliyeceksin

beni degilde

hayalimi karşında göreceksin

yeter artık yeter

ateşinle yaktırdığın yetmiyormu

beni yakacağın kadar yaktın sen

artık ne kadar yakacaksın

sakın karsıma çıkma

asla, asla affetmem seni

içimdeki atesi sen dahada alevlendirdin

şerefsizliğinle nasıl söndüreceksin

gönül çiçeğimdin sen benim

o çiçegi kendi vicdansızlığınla soldurdun sen

hangi yüzlen yüzüme bakacaksın

hadi durma,çek git, çek git bir an önce.